Chytili jsme zlatou rybku ... a pak ji snědli :)

Několikrát jsem zde byla, je to totiž výchozí bod na mojí nejoblíbenější část Velké Čínské zdi - Jiankou, nedaleko od známé části Mutianyu. Pokaždé, když jsem na tomhle místě byla, říkala jsem si, že jednou bych sem chtěla přijet a dát si jednu z ryb, co plavou v bazenéch okolo. V mých očích to byla spíš utopie, než aby se to někdy stalo, protože vím, že tahle místa jsou zbytečně předražená - je to jakási forma zábavy pro bohatší vrstvu lidí z Pekingu, kteří jsem jezdí ukazovat svá drahá auta a podle toho se odvíjí i cena "čerstvé ryby".

Jet sem byl nápad mého kamaráda, který mimochodem vlastní také jednoho bavoráka, ale nemohla jsem odmítnout, vyvést si zadek v BMW5 na nedělní výlet nebo sedět doma, tak kdo by také odmítnul, že? :)
Blížíme se k cílové destinaci - na vrcholcích hor se táhne čínská zeď

Bylo studené, ale slunečné nedělní odpoledne a my vyrazili. Město Huairou je vzdálené asi 50 km od Pekingu, takže cesta nějakou dobu zabere. Když jsme na místo dorazili, nikdo tam nebyl, všude prázdno, jen ryby se pleskaly ve vodě.
bazény se živými rybami, kde si člověk ukáže, kterou chce

K obědu jsme si vybrali "zlatou rybku", říkala jsem si, že zlatou rybku jsem ještě nikdy nechytila a úplně vrchol všeho je jí nakonec sníst  ... haha :)
tahle zlatá rybka nakonec skončila na našem talíři
grilovaná zlatá rybka
Po obědě jsme se šli ještě projít po okolí a pak zase honem zpět do Pekingu, než začne odpolední dopravní špička.
procházka po přilehlé vesnici
procházka po přilehlé vesnici