Přeskočit na hlavní obsah

Zajímavé

Guangzhou maraton: všechno je jednou poprvé ... i DNF

Ne vždy má člověk svůj den, doufám, že jsem si ho 10. prosince vybrala na několik závodů dopředu. Když jsem se v květnu do Kantonu (Guangzhou) nastěhovala, plánovala jsem od samého začátku, že si tady maraton zaběhnu, přeci jen byl spolu s maratonem v Pekingu a Šanghaji vyhlášený jako jeden z nejlepších v Číně a také jsem plánovala, že budu rozumná a žádný jiný maraton do té doby nepoběžím a že se řádně připravím ... a jak to dopadlo?

Už v září jsem běžela maraton v provincii Ningxia, protože jsem nemohla odolat pokušení jet do neznámé části Číny, pak jsem dostala zprávu od kolegů z Pekingu, že plánují běžet začátkem listopadu maraton v Šanghaji a možnost vidět své blízké kolegy a kamarády běžce byla více než lákavá, zaregistrovala jsem se tedy také. Pak jsem se naprosto spontánně domluvila s kamarádem z Čech, že se na konci listopadu potkáme v Japonsku na maratonu kolem hory Fuji, což už se tuplem nedalo odmítnout a plány, jak si letos zaběhnu jediný maraton v prosinci "doma&quo…

Plán na víkend

Víte, jaké mám plány na víkend? Tentokrát žádná Čínská zeď, žádné hory, nic takového ... ale odpočinek, jak říkají Číňané 休息休息  (xiūxí xiūxí)...
V sobotu ráno se pokusím přemluvit sama sebe a vstát brzy ráno a jít běhat do Olympijského parku. Po cestě domů si pak koupím velký meloun a celý ho sním a pak už nebudu dělat nic a budu si užívat, že nic dělat nemusím. A v neděli v tom budu bezostyšně pokračovat ...
Těším se moc :)

Strava Feed

Instagram Feed

Instagram