Čínsky se sama nenaučím

Nejde to, sama se čínsky nenaučím, opravdu ne, nemám na to totiž tu potřebnou morálku. Nejsem schopná přijít večer po práci domů a začít se učit slovíčka "jen tak". A co víc, čím méně se doma učím, tím víc mě tíží špatné svědomí, že bych se měla učit.

Čínsky se chci naučit, o tom není žádný pochyb, vadí mi, že si neumím nic přečíst, neumím si pořádně o nic říct, když jdu do restaurace, není to stresující jen pro mě, ale i pro obsluhu, která zase nerozumí nic anglicky. Jsem závislá na pomoci kolegů, když něco potřebuji vyřídit na úřadech, atd. ... a vadí mi to.

Rozhodla jsem se tedy, že zkusím najít nějakou jazykovou školu. Jazykových škol je v Pekingu spousta, nabízejí všechny možné služby, od vyřízení víz, až po certifikace z jazyka. Jen dvě stanice metrem od místa, kde pracuji, se nachází Wudaokou, kde se nachází několik velkých univerzit, takže výběr z jazykových škol je velký. Nakonec jsem si vybrala Beijing Global Village School, která nabízí několik kurzů pro začátečníky a hlavně nabízí i večerní lekce od 19:30. Kurz probíhá 3x týdně a jedna hodina trvá 90 minut, na můj vkus dost intenzivní kurz, takže uvidíme, jak to budu zvládat.

Dnes večer budu mít první lekci, tak držte palce!