Jak jsem trénovala bootcamp pro Adidas Runners #vzpominkovyoptimismus

V Kantonu se v prosinci každoročně běhá Guangzhou maraton a stejně tomu bylo i loni. Každým rokem zájem o účast roste a stále víc firem organizuje společné tréninky a výběhy, takže se ke mně měsíc před startem závodu dostala nabídka vést tréninky pro Adidas Runners. Říkala jsem si, vlastně proč ne, běhání mě baví, poznám nové lidi a procvičím si čínštinu ... a tak jsem přišla na první trénink ... Byla jsem nervozní a nevěděla, co čekat, ale i přes počáteční rozpačitost se trénink povedl a tak jsem přišla i na další a další. Běhali jsme městem, parky lemované alejí palem, podél Perlové řeky ... poznala jsem skvělé běžce, sportovce, převážně triatlonisty a zlepšila si čínštinu, bylo to jedno z nejlepších období v Kantonu i bez jakéhokoliv zraněni ... škoda, že to trvalo jen měsíc ...

I když to může být zavádějící, tak následující fotky byly pořízené v listopadu ...
Ershadao island - klidná čtvrť bohatých lidí plná vil a parků
protahování je základ, ale běžci na to obvykle "pečou"
nedělní LSD (Long Slow Distance) patří k mým oblíbeným aktivitám
... ale protahování může být zábava ...
právě jsme pokořili metu 15km
společné výběhy jsou v Číně populární
"moje poprvé"
po tréninku je nutné doplňit energii na další trénink ...