7 věcí, co jsem se v Číně naučila za 8 měsíců

V Číně už jsem více než 8 měsíců, když budu přesná 8 měsíců a 2 dny :) Život tady člověka poznamená, ať chce nebo nechce, po čase člověk pochytí manýry místních. Často přemýšlím, jestli se vůbec budu umět vrátit do života v Evropě, kde je běžný život řízený různými psanými i nepsanými pravidly ...
Zde je sedm věcí, které jsem se tady pochytila ... i když to občas není zrovna v souladu se zásadami slušného vychování, co mě rodiče od mala učili:
  1. pít horkou vodu (bez čaje), protože mi to dělá dobře, i v restauraci
  2. jíst různé věci a neptat se, co to je, protože občas je lepší žít v nevědomí
  3. jíst jídlo z igelitových pytlíků včetně polévky, protože tady se všechno dává do igelitových pytlíků
  4. házet skořápky od arašídů a slunečnicových semínek, prázdné lusky a kosti po stole a na zem a ještě u toho mlaskat, protože tady se to může
  5. pít dobrovolně sojové mléko, protože v Číně chutná jinak na rozdíl od toho, čemu se v Čechách říká sojové mléko
  6. stát ve frontě a nebýt zpruzená, protože tady se fronta stojí na všechno
  7. vmáčknout se do úplně narvaného metra, protože to další metro, co přijede, bude narvané úplně stejně

Ano uznávám, občas si přijdu jak neandrtálec, ale není tohle přesně ten důvod, proč se mi tady libí?